Jak trafić

Szybki kontakt

 

Facebook

Projekt LADY GYM – kameralna siłownia dla Pań

Nowy projekt Lady Gym – kameralna siłownia dla Pań to wiele ciekawych możliwości modelowania sylwetki dla Kobiet.

Woman in gym lifting weights

W ramach zajęć Kobiety będą mogły kupując karnet fitness korzystać z następujących usług

1. Treningu obwodowego w kameralnych grupach

2. Urządzeń do modelowania sylwetki VACU, Platforma wibracyjna, Rollmasaż

3. Ćwiczenia na orbitreku spiningowym

4. Ćwiczenia z obciążeniem

Dodatkowo każda z Pań będzie mogła skorzystać z szerokiego wachlarzu usług kosmetycznych oraz masaży.Oczywiście nie będzie dobrych efektów bez dietetyki, która u nas ma postać treningu żywieniowego.

Kompleksowa i kameralna usługa skrojona dla potrzeb każdej Kobiety.

Nowa salka LADY GYM ma posłużyć do umożliwienia kobietom treningu obwodowego, który jest ogólnorozwojowym treningiem stacyjnym. Składa się z 8 do 15 stacji ćwiczeniowych, na których ćwiczymy wszystkie partie mięśniowe.

 

Zalety treningu obwodowego

 

- wzrost wydolności organizmu: trening wpływa pozytywnie na kondycję

- wzmocnienie mięśni ciała: aktywizacja wszystkich rodzajów włókien mięśniowych, poprawiając ich gęstość i sprężystość

- poprawa równowagi i balansu: większa sprawność organizmu przy wykonywaniu codziennych czynności

- zwiększenie cech motorycznych: jak szybkość, gibkość, koordynacja ruchowa

- szybkie efekty utraty tkanki tłuszczowej.

 

Rezultaty treningu obwodowego ? badania naukowe

 

W badaniu opublikowanym w Journal of Obesity z 2016 roku wzięły udział 23 kobiet. Stworzono grupę 13 pań mających prawidłowe BMI oraz grupę 10 pań z otyłością, u których średnia to 27,28 kg tłuszczu, dająca 44,5% tkanki tłuszczowej (ang. Body Fat, w skrócie BF), Grupa kontrolna liczyła 13 kobiet u których średnia to 22,41 kg tłuszczu (37,8% BF). W ciągu 10 tygodni panie z grupy treningu obwodowego pozbyły się średnio 8 kg tłuszczu, czyli ~1,25 kg tłuszczu tygodniowo (to możliwe ze względu na ich niewyobrażalne otłuszczenie). W ten sposób uzyskały 33,1% tkanki tłuszczowej w ciele. Straciły 3 kg tkanki tłuszczowej w tułowiu, uzyskały lepszy wskaźnik glukozy na czczo w porównaniu do grupy kontrolnej, poprawiły wydolność (wzrost obciążenia przy szczytowym pochłanianiu tlenu).

 

Dla kogo trening obwodowy ?

Trening obwodowy może rozpocząć każdy niezależnie od przygotowania, wieku, płci oraz skomplikowanego sprzętu. Propozycja treningu w Studio dotycząca tego typu treningu jest ustawiona w ten sposób, aby każdy wykorzystał swoje predyspozycje fizyczne i obciążenie własnego ciała do spalania tkanki tłuszczowej oraz poprawy kondycji fizycznej. Kameralne 5-6 osobowe grupy dają maksymalne zainteresowanie ze strony trenera oraz są dla Pań które nie lubią tłoku.